Yulin Dongke Fabbrica di Abbigliamento

Attività all'aperto per impiegati in 2019

U tempu vola cum'è un cavallu biancu. U ghjornu di Capu d'annu s'avvicina in un batter d'ochju. Per celebrà u Capu d'annu, avemu arricchitu a vita di tempu liberu di i salariati di l'usina è di e so famiglie, fendu chì tutti sianu felici è felici di passà un ghjornu di Capu d'annu indimenticabile è bellu.

À a fine di u 2019, a nostra fabbrica hà urganizatu un'attività à l'aria aperta a vigilia di Capu d'annu, affermendu u travagliu è a dedica di l'impiegati quist'annu, è hà urganizatu una attività di famiglia à l'aria aperta cù u tema di Capu d'annu 2020. In listessu tempu, i nostri impiegati usure Andà à i jeans fatti da a nostra fabbrica furnisce una bona opportunità per prumove i prudutti di a nostra sucietà. A nostra fabbrica hà urganizatu una seria di attività di u Capu d'annu. L'attività urganizata sta volta includia barbecue, attività parenti-figlioli, ghjochi è ghjochi varii. L'impiegati è e so famiglie anu participatu attivamente à questa attività, creendu una atmosfera rilassata è aumentendu u numeru di impiegati. Scambii. In listessu tempu, per mustrà u sviluppu rapidu è vigorosu di a sucietà, custruisce a marca di a cultura di i jeans Dongke, rinforza u team building, è accoglie u 2020 cù una prospettiva mentale megliu, lancendu un dumane megliu per a cumpagnia.

Attraversu sta attività, per i salariati, prumove l'unità di i salariati di a fabbrica, stimula u so entusiasmu per u travagliu, è rinforza a custruzzione di a cultura aziendale. Per a cultura corporativa di a cumpagnia, migliurà a coesione; rinfurzà a cunnessione è a cumunicazione trà i culleghi in parechji dipartimenti; valurizà u spiritu cullettivu di i salariati di a cumpagnia.

In listessu tempu, hà ancu postu una bona basa per a creazione di a cultura corporativa di a cumpagnia. Avemu da sviluppà in una direzzione megliu in u futuru, per esse continuatu, allora stà à sente.

Outdoor activities for employees in 2019

Tempu di posta: Aug-09-2019