Yulin Dongke Fabbrica di Abbigliamento

Ghjurnata di a donna l'8 di marzu di u 2021

U ghjornu di a donna hè una festa tradiziunale in u mondu, è dinò una festa di e donne. A causa di a natura particulare di u travagliu in a nostra fabbrica, a maiò parte di l'impiegati chì fabricanu jeans in a nostra fabbrica sò donne. L'8 di marzu 2021, a nostra fabbrica hà tenutu u ritimu internaziunale è hà urganizatu diverse attività cù u tema di celebrà a ghjurnata di a donna. L'impiegati anu avutu una Felice, pacifica è pusitiva Ghjurnata di a Donna. L'attività include sorte di lotterie, rotulazione di buttiglie, ping-pong rimbalzante, è premii sò uttenuti per via di a loteria. Cunsidendu l'abitudini di vita è i passatempi di e donne, e nostre ricumpense sò tessuti, tagliatelle, tazze d'acqua, ecc.

Durante l'eventu, incuraghjemu tutte e femine impiegate à participà attivamente à l'evenimentu, affinchì l'evenimentu si svolga senza intoppi è i premii sianu spazzati. L'annuale "8 di marzu" a Ghjurnata di a Donna principia è finisce in una atmosfera tensa, calda è gioiosa. Attraversu sta attività, pudemu mostrà megliu u comportamentu femminile è stabilisce una immagine femminile sana, ascendente è energica. Cultivate u spiritu di travagliu di squadra di e nostre donne, cunsacratevi à travaglià cù qualità fisiche è mentali sane, è arricchite a vita culturale dilettante di tutti. Dopu u ghjocu, tutti i nostri impiegati si sò riuniti per una cena, chì hà fattu chì e femine impiegate sentessinu a cura chì a nostra fabbrica hà per elli.

L'avvenimentu hè statu un successu cumpletu, è hà ancu vintu elogi unanimi da tutti l'impiegati. À a fine di l'evenimentu, tutti sò tornati cun una sperienza gratificante.

In u futuru, a nostra fabbrica urganizerà più attività diverse per arricchisce a cultura di a nostra fabbrica è si sforzerà di stabilisce una cultura corporativa orientata à e persone. Stà à sente per più eventi. . . .

Women's Day on March 8, 2021

Tempu di posta: Maghju-22-2021